sotsiaalmeedia - Page 3 of 4 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

sotsiaalmeedia

Käesolev raamat on üles ehitatud kaheksasammulisele planeerimistsüklile, mis aitab luua eduka sotsiaalmeedia turundusplaani. Planeerimistsükkel algab organisatsiooni praeguste eesmärkide ja olukorra […]
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, mis tugineb veeb 2.0 vahenditele ja teenustele. Raamatus uuritakse e-kaubanduse, sealhulgas sotsiaalvõrgustike, sotsiaalsete ettevõtete, sotsiaalse […]
Tegemist on mahuka raamatuga pidevalt muutuvast ja arenevast valdkonnast. Turundusekspert Damian Ryan viib meid e-turunduse maailma, tutvustades selle ajaloolist kujunemist, […]
New York Timesi ajakirjanik Nick Biltoni raamat annab ülevaate Twitteri loomisest ja kasvamisest. Neljal sõbral Evan Williamsil, Noah Glassil, Jack […]
Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?