klienditeenindus - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

klienditeenindus

Esimene eestikeelne kõrgkooliõpik annab mitmekülgse tervikpildi teenuste valdkonnast. Õpikus on kaksteist peatükki. Iga peatükk sisaldab käsitleva teema eesmärki ja õpiväljundeid, […]
Neljamõõtmeline (4D) teenindus on unikaalne teenindusmudel, mis koosneb neljas mõõtmest: märka, mõista, väärtusta ja lahenda. Meetodi vundamendiks on positiivne suhtumine. […]
Tegemist on praktilise müügiraamatuga, kus kõige keerulisemad psühholoogilised protsessid on tehtud lihtsasti mõistetavaks. Mida teha, et tunda end müügitöös hästi? […]
Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?