kliendirahulolu - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

kliendirahulolu

Tegemist on järjega raamatule „Ärimudeli generatsioon“. Raamatus on juttu sellest, kuidas luua tooteid ja teenuseid lähtudes kasutajast. Tegemist on käsiraamatuga, […]
Neljamõõtmeline (4D) teenindus on unikaalne teenindusmudel, mis koosneb neljas mõõtmest: märka, mõista, väärtusta ja lahenda. Meetodi vundamendiks on positiivne suhtumine. […]
Matt Watkinson kirjeldab käesolevas raamatus kümne põhimõtte kaudu eri vaatenurki, kuidas panna toode või teenus kliendiga suhtlema, anda edasi väärtusi […]
Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?