See 2003. aastal ilmunud teos annab taustateadmised inimestele, kes soovivad hakata tegelema rõivaste, aksessuaaride, tekstiili ja kodusisustusega seotud ettevõtlusega. Raamat […]
Tegemist on uurimistööga, milles vaadeldakse valitud jaekaubanduse turundusteooriaid ja hinnatakse nende rakendatavust moe ja kiirmoe valdkondades. Jaekaubanduse turundusstateegiad keskenduvad klientide […]
Käesoleva raamatu näol on tegemist juba neljanda väljaandega, kus käsitletakse jaekaubanduse logistika viimatisemaid uuendusi. Jaemüüjad ja –ettevõtted tunnevad vajadust tarneahelates […]
Hiljutised muutuvad trendid moeturul (uute kollektsioonide kasvav arv, toodete kasvavad sortimendid, masstootmismudelid) on tekitanud sellise olukorra, kus on vajalik rõivaste […]