brändimine - Page 2 of 3 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

brändimine

Tim Hughes õpetab oma praktiliste näidetega käsiraamatus, kuidas proaktiivselt sotsiaalmeedia kaudu müüki teha ning võimendada seda protsessi usalduslike suhete ja […]
Käesolevas artiklite kogumikus uuritakse innovatsiooni ülemaailmses pidevalt muutuvas moetööstuses ja seda erinevate juhtumiuuringute kaudu (Geoxx, Nike, Stone Island). Innovatsioon ei […]
Tegemist on väga ilusaid illustratsioone sisaldava inspiratsiooniraamatuga. Moekaupade müük on kolinud digitaalsetele platvormidele, seega on brändi üldine visuaalne pool väga […]
Eduka ja toimiva moebrändi loomiseks on vaja eeskätt teadmisi ärist. Käesolevast käsiraamatust saab algaja moelooja ja disainer esmased teadmised eduka […]