Raamat “Brand management strategies” katab kõik brände puudutavad teemad: ajalooline areng, brändi loomine, mainekujundus, juhtimine, hoidmine, arengustrateegiad, tänapäeva globaalses ja digitaalse maailmas toime tulemine. Teoses esitletakse luksus- ja massibrändide kogemusi ja kulgemist kaasaegses maailmas, uuritakse, mis neid eristab ja kas nende mainekujunduse strateegiad on ka erinevad ning kas neil on olnud midagi teineteiselt õppida. Lisaks tutvustatakse rohkem ja vähem edukaid mainekujunduse strateegiaid. Selgitatakse, kuidas luua oma bränd ja muuta see globaalseks, kasutades samaaegselt rangeid analüütilisi ja rakenduslikke uuringuid. Teooriate illustreerimiseks on toodud näiteid päriselust: Porsche, Apple, Samsung, Coca-Cola, Burberry, Coach, Banana Republic, Chanel, Target jpt.
Veebis on kättesaadav ka lisamaterjal, millele on ligipääs kuni 4.01.2018. Ligipääsu saamiseks pöördu raamatukogu töötajate poole.