Hiljutised muutuvad trendid moeturul (uute kollektsioonide kasvav arv, toodete kasvavad sortimendid, masstootmismudelid) on tekitanud sellise olukorra, kus on vajalik rõivaste teekonda ideest valmimise ja turustamiseni oluliselt lühendada. Selleks tuleb asendada võimalikult palju käsitööd automaatikaga ehk nõudlusest tingitud teadmispõhise kõrgtehnoloogiaga. Raamatus kirjeldataksegi erinevaid võimalusi nagu virtuaalsed prototüübid, intelligentsete robotite kasutamine, 3D raalprojekteerimine, modelleerimisvõrgustikud, RFID tehnoloogia, värvihaldus ning samas ka ärilisi aspekte nagu täielik kvaliteedijuhtimine jne.
Raamat on suurepärane allikas kõikidele otsustajatele (juhid, teadlased ja praktikud tekstiili-ja rõivatööstuse valdkonnas), samuti õppejõududele ja kraadiõppe üliõpilastele.