Tegemist on praktilise raamatuga jätkusuutliku tarneahela põhieesmärgist, ehk kuidas tarnida kliendile seda, mida nad soovivad ja õiges koguses. Õigeaegne kättetoimetamine võib tunduda petlikult imelihtne, kuid selle saavutamine on keerukas.
Raamatus pakutakse lihtsaid ja praktilisi lahendusi usaldusväärseks, järjepidevaks ja konkurentsivõimelise kuluga teeninduseks. Käsitletakse kliendisuhete haldamist, nõudlust ja selle prognoosimist, tootmisplaanide koostamist, materjalide tarnimist ja lõpptoodete edastamist. Lisaks uuritakse tarneahelate ebaõnnestumist põhjustavaid inimressursi ja organisatsiooni tegureid. Raamat on mõeldud tarneahela spetsialistidele. Tekstid on jaotatud peatükkideks nii, et nad oleksid loetavad ka iseseisvatena just siis, kui teema vastu huvi tekib.