Tim Hughes "Smarketing : How to Achieve Competitive Advantage through Blended Sales and Marketing", 2019 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Tim Hughes “Smarketing : How to Achieve Competitive Advantage through Blended Sales and Marketing”, 2019

Praktiline teejuht kõikidele ettevõtetele, kes soovivad uute trendidega kaasas käia ja ajale mitte jalgu jääda. Raamat selgitab, miks on ettevõttele kasulik koondada müük ja turundus ühiseks smarketingi osakonnaks.
Koos selgelt määratletud rakendusstrateegiatega on raamat hindamatu vahend kõigile turunduse ja müügiga tegelevatele inimestele, kes tahavad suurendada oma kasvu ja edu uuenenud turunduse väljal.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

 

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?