Kuidas inimesed otsustavad, mida osta oma koju ja riidekappi? Mis paneb neid eelistama ühte brändi teisele? Tarbijate käitumine mõjutab moetööstust, tootmist, kaubandust ja jaemüüki. Käesoleva raamatu teises trükis uuritakse, kuidas psühholoogia, sotsioloogia ja kultuur mõjutavad tarbijakäitumist.
Raamat on jaotatud viieks osaks: esimene käsitleb tarbijakäitumist, teine sisemisi ja kolmas väliseid tegureid, mis mõjutavad moe tarbijaid; neljandas osas uuritakse, kuidas moeturundajad koguvad informatsiooni tarbijate kohta ning kuidas tarbijad otsuseid teevad; viies osa käsitleb eetikat ja sotsiaalset vastutust. Iga peatüki lõpus on välja toodud kokkuvõte, põhimõisted, küsimused ja ülesanded. Raamatu lõpus on sõnastik, mis sisaldab kõiki mõisteid, mida peatükkides on kasutatud.