Käesolevas raamatus kasutatakse juhtumiuuringuid, et arutada tarbijate teadlikkuse ja säästva arengu teemadel.
Paljud tekstiiltoodete kaubamärgid on hakanud tarbijate teadlikkuse tõstmiseks kasutama tootemärgiseid, millist masinpesutsüklit ja temperatuuri peaks oma toodete pesemiseks kasutama ning millised on parimad kuivatamistingimused keskkonna jätkusuutlikkuse seisukohast jne.
Tarbijate teadlikkus ja teadmised säästva moe kohta on kliendikeskse jätkusuutlikkuse tuumaks ning ka mitmed valitsusvälised organisatsioonid ja kaubamärgid on alustanud selle edendamiseks erinevate sammude elluviimist.
Tuleviku suunaks peaks olema uut tüüpi konsumerism, kus toodetaks vähem kiiresti äravisatavat kaupa ja luuakse uusi uuenduslikke teenuseid.
Vaata saadavust e-kataloogist ESTER