Tegemist on artiklite kogumikuga uutest lähenemisviisidest ja strateegiatest luksusmoebrändide jätkusuutlikuks muutmisel. Väljakutsed on suured, sest jätkusuutlikkus ja luksus on justkui teineteist välistavad mõisted.
Raamatus antakse ülevaade, milline peaks olema jätkusuutlik luksus, mis on luksusmoebrändide sotsiaalne vastutus, kuidas ajada vastutustundlikku äri, reklaamida end sotsiaalmeedias ja reageerida negatiivsetele ja positiivsetele kommentaaridele, kuidas andmekaeve protsessi abil suurtest andmehulkadest uurida sündmuste mustreid, parandada sotsiaalseid ja keskkonnatingimusi. Tänapäeva kliendile on oluline, millest tema riietusese või kosmeetikatoode on valmistatud, kas seda on tehtud vastutustundlikult, kas tarneahelad on läbipaistvad, kas toodete valmimisel on kasutatud loomkatseid jne. Kõikide teemade selgitamisel on lisatud juhtumiuuringud. Teos on kasulik materjal üliõpilastele, teadlastele ja praktikutele äri, jätkusuutlikkuse ja õmblustööstuse valdkonnas.