Käesolev raamat on üles ehitatud kaheksasammulisele planeerimistsüklile, mis aitab luua eduka sotsiaalmeedia turundusplaani. Planeerimistsükkel algab organisatsiooni praeguste eesmärkide ja olukorra uurimisega. Seejärel tuleb määratleda organisatsiooni sihtturud, et saaks eesmärkide saavutamiseks valida kõige sobivamad sotsiaalmeedia platvormid. Strateegia loomisel on vaja arvestada ka sotsiaalmeedia eetikaga.
Raamatus tutvustatakse sotsiaalmeedia platvorme ja sotsiaalvõrgustikke, blogisid, mikroblogimist, videote üles laadimist, taskuhäälingut ja veebiseminare, fotode jagamist, e-raamatute ja –artiklite avaldamist. Lisaks antakse ülevaade sellest, kuidas sotsiaalmeedias tulemuslikkust mõõta. Viimases peatükis on toodud sotsiaalmeedia turundusplaani näide. Raamat on kasutajasõbralik ning pakutud teavet saab valdkonnast sõltumata hõlpsasti igaühe vajadustele kohandada.