See, kuidas ehitada väiksest ja kergesti juhitavast ettevõttest edukas ja suur ettevõte ning kuidas seda teha nii, et laienemise tulemusena ei kaotaks ettevõte oma isikupära, on väga suur väljakutse. Autorid Robert Sutton ja Huggy Rao on Stanfordi majandusteadlased, kes on tegelenud aastaid selliste ettevõtete jälgmise ja uurimisega ning selle töö tulemusena ongi valminud ka käesolev raamat.
Teos on kergesti loetav ja sisaldab palju erinevaid värvikaid näiteid reaalsetest ettevõtetest. Kajastatud on väga erinevate tegevusaladega ettevõtteid, alates lihtsatest ärimudelitest kuni sõjateaduseni välja. Näidisena toodud edulood on oskuslikult omavahel seotud. Raamatust saab teada, kuidas keerulisi olukordi tupikust mööda juhtida, lahendada traditsioonilisi väljakutseid ebatraditsioonilisel moel jpm.
Raamat on Amazoni 2014. aasta parima äriraamatu nominent.