Kasulik lugemine kogenud müügihuntidele ja nende juhtidele ning hea ABC alustavatele müügispetsialistidele. Raamat paneb tõsiselt vaatama enda sisse ja põhjalikult mõtisklema müügitöö üle. Tihtipeale kasutavad müügiinimesed väga paljusid siin raamatus tutvustatavaid nippe, kuid teevad seda intuitiivselt, ning kui müük ei õnnestu, ei saada aru, mis siis päriselt valesti läks. Tähtis ongi müügiprotsess enda jaoks läbi mõelda ja hakata teadlikult tegutsema, saada aru oma plussidest-miinustest ning teha nendega tööd.
Mike Weinberg on ise suure müügikogemusega ning töötab müügikonsultandina. Ta toob rohkelt praktilisi tüüpiliste müügivigade näiteid ning annab juhised, kuidas neid vigu ära hoida. Tema nõuanded tabavad täpselt müügi valupunkte, sest need on autorile omast kogemusest hästi teada. Ta ei eita, et uute kontaktidega ühenduse võtmine on müüja jaoks sageli kõige raskem samm, ja väidab, et ükski müügimees ei ole automaatselt uute klientide otsimise lainel. Ta tunnistab, et igal potentsiaalsel kliendil on käepärast kaitsekilp, mille ta esimesel võimalusel müüja vastu tõstab. Kuid Mike Weinbergil on varuks hulk häid nõuandeid, kuidas neist takistustest üle saada. Tema põhimõte on, et müük on lihtne, seda pole vaja mingi trikitamisega keeruliseks ajada.