Käesoleva raamatu näol on tegemist vajaliku õppematerjaliga moeeriala üliõpilastele ja spetsialistidele. Autorid on esitanud lihtsas ja kergesti mõistetavas keeles samm-sammulise tegevusplaani, kuidas luua oma moetoode alates kontseptsiooni loomisest, tootearendusest, kauba planeerimisest, arendamisest ja turustamisest lõpptarbijale suunamise protsessini välja. Analüüsides põhjalikult moetööstust, tutvustatakse ka uue toote loomise teoreetilisi põhimõtteid.
Raamatusse on lisatud juhtumiuuringuid, nn create-a-minute lühikesi nõuanded võtmeküsimustega ja inspireerivate nõuannetega ning üle 150 foto ja illustratsiooni. Iga peatüki lõpus on soovituslik lugemismaterjal ja lingid internetis kättesaadavale materjalile. Raamatu lõpus on toodud põhjalik sõnastik põhimõistetega.