Marianne C. Bickle "Fashion Marketing : Theory, Principles and Practice", 2011 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Marianne C. Bickle “Fashion Marketing : Theory, Principles and Practice”, 2011

Kuidas ja millal tooteid turustada, toodete arendamine erinevaid suurusi, värvilahendusi ja kasutusvõimalusi silmas pidades – käesolev raamat annab neile küsimustele vastused. Teos annab põhjaliku ülevaate turundusest moetööstuses. Käsitletakse toote hinna määramist ja õige turu leidmist, suhtekorraldust ja reklaami, toodete tutvustamist jaemüüjatele, brändi kuvandi loomist, globaliseerumist ning juriidilisi ja eetilisi küsimusi. Teos on varustatud näidetega reaalsest elust.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?