Käesoleva raamatu näol on tegemist juba neljanda väljaandega, kus käsitletakse jaekaubanduse logistika viimatisemaid uuendusi. Jaemüüjad ja –ettevõtted tunnevad vajadust tarneahelates rohkem osaleda ning väidavad, et kasulikkus avalduks nii teeninduse kui ka hinna tasandil. Hoolimata edusammudest on jaekaubanduse logistika valdkonnas jätkuvalt väljakutseid ning uued aspektid kerkivad pidevalt esile.
Raamatu autoriteks on nii teadlased kui ka praktikud, kes jagavad oma seisukohti tarneahela juhtimisest jaekaubanduses. Peegeldades globaalse turu muutuvaid vajadusi ning vastates väljakutsetele, millega jaemüüjad silmitsi seisavad, sisaldab raamat peatükke jalanõude tarneahelast (Schluhi juhtumiuuring), Itaalia moetööstuse tarneahelast ning tarneahelate rahvusvahelistumisest. Teos on oluline allikas jaekaubanduse ja logistika valdkonna juhtidele, konsultantidele ja üliõpilastele.