Laura Michelini "Social Innovation and New Business Models : Creating Shared Value in Low-Income Markets", 2012 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Laura Michelini “Social Innovation and New Business Models : Creating Shared Value in Low-Income Markets”, 2012

Äärmuslik vaesus vaevab jätkuvalt maailma ning see nõuab kohest tegutsemist. Sotsiaalne innovatsioon võib olla mõjutavaks jõuks, et algatada muutusi.

Sotsiaalne innovatsioon viitab uutele strateegiatele, põhimõtetele, ideedele ja organisatsioonidele, mis vastavad erinevatele sotsiaalsetele vajadustele – alates töötingimustest ja haridusest lõpetades ühiskonna arengu ja tervishoiuga. Sotsiaalset innovatsiooni mainiti esimest korda 1970ndatel Peter Druckeri ja Michael Youngi kirjutistes.

Käesolevas raamatus määratletakse sotsiaalse innovatsiooni peamised vormid: sotsiaalsed ärimudelid, tooted ja kommunikatsioonistrateegiad. Näidatakse, kuidas ettevõtted saavad edukalt uuendusi ellu viia ning esitletakse uusi sotsiaalseid ärimudeleid, mida kasutada madala sissetulekuga turgudel.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?