Mood elab läbi lugude. Käesolev raamat käsitleb seda, kuidas neid lugusid jutustatakse, kes seda teeb ja peamine, et need jõuaks õigete inimesteni. Igas peatükis on vaatluse alla võetud reklaamitehnikad moemaailmas. Raamatus antakse ülevaade järgmistest teemadest: reklaamikampaania planeerimine ja hindamine, reklaam ja avalikud suhted, kuulsuste roll, koostöö, moedemonstrasioonid, kaasaegne moefilm, moeüritused (erapeod ja avalikud perfomance’id), visuaalne turundamine, moeajakirjade tulevik.
Lisaks antud teemade sisulisele tutvustusele sisaldab raamat ka intervjuusid moetööstuse spetsialistidega: Nick Knight (SHOWstudio), Rankin (moefotograaf), Diane Pernet (A Shaded View of Fashion Film), Ada Zanditon (moekunstnik), Leigh Keily (moefotograaf), Jeremy Langmead (Net a Porter), Louise Roe (stilist) ja Andrea Leonardi (Without Productions). Toodud on ka juhtumiuuringuid reaalsest praktikast: Topman, Vogue Nippon, Adidas, Whistles, Trekstock, H&M, Mulberrry, Dover Street Market jpt. Iga peatüki lõppu on lisatud teemasid diskussioonideks, praktilisi ülesandeid, soovituslikke viiteid internetis kättesaadavatele materjalidele ja raamatutele.