Miks sageli ühekordse ostu sooritaja ei jää eluaegseks kliendiks? Miks üldse kliente kaotatakse? Coleman pakub välja uue lähenemismeetodi, mis kasvatab klientide lojaalsust ja seega ka müügitulemusi.
Raamatus tutvustatakse klienditeekonna kaheksat emotsionaalset etappi, mille klient läbib, kui ta otsustab sinult midagi osta. Loomulikult ei piisa nende kaheksa etapi tundmisest, et inimesed mõistaksid, kuidas luua erilisi kliendikogemusi.
Coleman pakub ka selleks välja plaani – hangi teavet kliendi kohta, tuvasta nende senised kogemused ja täiustada oma tegevust, et saaksid pakkuda pidevalt erilisi kogemusi.
Tegemist on kasuliku, vahetult ellurakendatava ja humoorika raamatuga. mis passib iga ettevõtja, firmajuhi, müügi, turunduse ja klienditeeninduse eest vastutava inimese raamaturiiulisse.