Helen Katz "The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying", 2014 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Helen Katz “The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying”, 2014

„The media handbook“ on raamat, mis on ilmunud juba viies trükis. Käesolev viimane trükk ilmus põhjusel, et tänapäeva ühiskonnas on tarbijate, brändi ja meedia omavahelised suhted ja rollid muutunud häguseks. Näiteks tarbijad loovad oma sisu läbi Facebooki, Twitteri ja Youtube’i. Reklaamibürood suhtlevad tarbijatega üha rohkem, et paremini mõista nende suhteid meedia ja brändiga.

Raamatus tutvustatakse meedia olemust ja meediatööstuses kasutatavaid termineid, meediaplaanide loomist ja hindamist. Lähemalt uuritakse televisiooni, raadio, ajalehtede, ajakirjade ja interneti kasutamist turunduses, kuidas brändi reklaamida. Peale traditsiooniliste meediakanalite vaadeldakse ka sotsiaalmeediat.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?