Moetrendide kiire muutumise, üleküllastunud turgude ja madala ostujõu, kuid ka tarbijate maitse ning harjumuste muutumise tõttu on rõivatööstus silmitsi langevate müüginumbritega. Muutused maailmaturul nõuavad tootjatelt, et loodavad ja olemasolevad arenduspoliitikad lähtuksid klientide vajadustest.
Tootmise optimeerimise globaalses logistikaahelas on põhiprobleemideks sobivaimate tootmiskoguste tuvastamine õigel ajal ning ostmise, tootmise, valmis toodete ladustamise, transpordi ja nõudluse kulude miinimumini viimine. Ettevõtetel on surve olla parimad, mitte lihtsalt edukad, seega ei ole konkurentsivõimelisus mitte ainult edu, vaid ellujäämise küsimus ning seetõttu peavad tootmise ärisüsteemid olema paindlikud, innovatiivsed ning pidevas arengus.
Antud raamatu eesmärgiks on tutvustada klassikalisi rõivatööstuse tehnoloogiaid ning näidata, kui oluline on arendada töö organiseerimist ja meetodeid, mõtlemismalle ja uute moeturgude leidmist. Raamatu peamiseks sihtrühmaks on tekstiilitehnoloogia üliõpilased, rõivatööstuse insenerid, aga ka rõivatööstuse tippjuhid.