Müük mängib ettevõtte edus olulist rolli. Käesolevas raamatus uuritakse personaalse müügi, kliendisuhete ja ostujuhtimise põhimõtteid, tuginedes reaalsele elule.
Moemaailm on pidevas muutumises, aga alati on nõudlus kvalifitseeritud müügipersonali järele, kes mõistaks turu vajadusi ja suudaks nendega kohaneda. Uuendatud teine väljaanne annab ülevaate olulistest teemadest, mida on moetööstuses edu saavutamiseks vaja: turgude leidmine, kliendisuhete arendamine ja säilitamine, tehnikad müügiesitlusteks ning kuidas prognoosida globaalse turu vajadusi, mitte nendega vaid kursis olla. Lisaks kajastatake uusimaid müügimeetodeid ja digitaalset maailma, sotsiaalmeedia kasutamist ja ajajuhtimise vahendeid. Peatükkide lõpus on toodud kokkuvõtted ja harjutused.
Raamat on sobilik infoallikas üliõpilastele ning pakub hulganisti teadmisi, et tagada edukas karjäär tulevikus.