Tegemist on Eesti esimese persoonibrändingu raamatuga, mis annab väga selged, põhjalikud ja praktilised tööriistad oma persoonibrändi loomiseks ja selle arendamiseks. Tänapäeva infost üleküllastunud maailmas kerkivad aeg-ajalt üles mõne valdkonna “staar-eksperdid”, kellel on õnnestunud tänu heale “pakendile” võita paljude usaldus. Aga kas alati on selle “pakendi” sees ka sisu? Nii võivad varju jääda tagasihoidlikumad eksperdid, kelle arvamus ja teadmised tooksid üldsusele palju suuremat kasu. Sellest on saanud ka raamatu autorid inspiratsiooni, et ka tagasihoidlikud, kuid sisukad inimesed oskaksid ennast turundada.
Igaühel meist on olemas persoonibänd, kuid väga vähesed tegelevad selle teadliku juhtimise ja turundamisega. Teadliku kujundamisega saad edukalt toetada sellega oma ettevõtmisi või tööandja eesmärke.