Tööandja bränding on ettevõttes saanud konkurentsis püsimiseks aina enesestmõistetavamaks. See aitab hoida olemasolevaid töötajaid ja ligi meelitada uusi valdkonna tipptegijaid. Raamat on praktiline käsiraamat kõikidele personali-, turundustöötajatele ning juhtidele, kes on huvitatud seda oma ettevõttes rakendama. Edukas töötaja bränding on otseselt seotud ettevõtte strateegiliste eesmärkide saavutamisega – teadlikum ja õnnelikum meeskond tagab ettevõtte edu. Nõuanded on kõik pärit praktikutelt ning raamat on täis reaalelulisi näiteid.
Autorid lükkavad ümber müüdi, et brändingu ja tööandja brändinguga tegelemiseks on ilmtingimata vaja kulutada suuri summasid ja kaasata väliseid eksperte. Teadlikult tegutsedes saab ise palju ära teha ja hätta jäädes saab paljudele küsimustele vastuse sellest raamatust.