Autor Eve Keerus-Jusupov on Google Analyticsit õpetanud aastast 2005 ning antud õppematerjal on selle pika töö tulemus.
Tegemist on veebianalüütika õpikuga, mille eesmärgiks on aidata luua süsteem info kiiremaks kättesaamiseks ja kodulehe arendamiseks ning paremaks turundamiseks.
Raamatusse on toodud kõik erialased terminid, millest saab lisainfot ka peatükkide seest.
Põhjalikult on seletatud, millele veebianalüütikas tähelepanu pöörata, kuidas luua töölaudu, aruandeid ja segmente, kuidas seadistada eesmärke ja koostada kasutajarühmasid taasturundamiseks Google Adsis ning palju teisi väärt nõuandeid, kuidas leida üles müüki mõjutavad tehnilised kitsaskohad.
Raamatu lõpus on teemakohased kontrollküsimused ja viited lehekülgedele, kust vastust leida.