„Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis : märkamine, hindamine ja õpetamine", 2024 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search

„Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis : märkamine, hindamine ja õpetamine”, 2024

Tegemist on õpik-käsiraamatuga, mis on mõeldud kõrgkoolidele. Raamat on valminud Tartu Ülikooli ja Tallinna Ülikooli õppejõudude ning kogenud praktikute koostöös. Kõik õpilased ei ole ühesugused, vaid vägagi erinevad. Raamatust saab teada, mida tähendab olla erivajadusega õppija ja kuidas teda toetada. Õpikust leiab mitmekülgset teaduspõhist infot erivajadustest – käitumishäiretest, kommunikatsioonipuudest, intellektipuudest, andekusest jm. Peale selle, milliseid tingimusi erivajadusega lapsed lasteaias ja koolis vajavad on välja toodud ka laiemalt ühiskonna roll nende toetamisel. Raamat on suurepärane abimees eripedagoogikat õppivatele üliõpilastele ning ka teistele spetsialistidele, õpetajatele ja lapsevanematele.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER