Kas tahad alustada oma ettevõtte loomisega, aga ei tea, kas see ka tulevikus tulu tooma hakkab? Selleks, et juba enne riski võtmist teha selgeks, kas ideed hakkavad vilja kandma või mitte, võiksidki kätte võtta raamatu „Nutikas idufirma“.
Kui varem arvati, et hea plaan, põhjalik turu-uuring ja läbimõeldud strateegia kindlustavad uue toote hea käekäigu, siis nutika idufirma ideoloogia järgi sellest enam ei piisa. Uued olud nõuavad uusi juhtimispõhimõtteid, mis vastaksid küsimusele: kuidas me saaksime kiiremini teada, kas asi töötab või mitte?
Teos koosneb kolmest sisujaotusest: visioon, juhi ja kiirenda. See raamat on mõeldud kõikidele ettevõtjatele, alustades noortest visionääridest kuni kogenud juhtide ja tootearendajateni.