Efraim Turban, Judy Strauss, Linda Lai "Social Commerce : Marketing, Technology and Management", 2016 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Efraim Turban, Judy Strauss, Linda Lai “Social Commerce : Marketing, Technology and Management”, 2016

E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, mis tugineb veeb 2.0 vahenditele ja teenustele. Raamatus uuritakse e-kaubanduse, sealhulgas sotsiaalvõrgustike, sotsiaalsete ettevõtete, sotsiaalse koostöö ja innovatsiooni uuemaid arengusuundi. Peatükkides tutvustatakse e-kaubanduse platvorme ja tööriistu (nt Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube, blogid, vikid), teooriaid ja mõisteid, e-turundust, kliendisuhete juhtimist, innovatiivseid rakendusi alates e-valitsusest lõpetades meelelahutuse ja mängudega, strateegiate ja tulemuslikkuse juhtimist ning e-kaubanduse süsteemide rakendamist. Igas peatükis on toodud näited päriselust ja harjutused. Raamatu lõpus on põhiterminite sõnastik.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?