"Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands", 2018 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

“Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands”, 2018

Raamat annab ülevaate digitaalsest turundamisest ning viimastel aastatel esilekerkinud turundusarengutest. Turundamine ei ole enam pelgalt ühesuunaline vaid tänu digitaalsele revolutsioonile on tekkinud täiesti uued nähtused. Näiteks suhtlevad inimesed  luksus- ja moebrändidega veebis, neil tekib otsene seotuse ja kuuluvustunne. Teoses kirjeldatakse veel mitmeid muid teemasid nagu mitmes kanalis müük, sotsiaalmeedia, sotsiaalne identiteet, brändisuhtlus, soolise identiteedi hajumine jne.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

 

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?