Tegemist on käsiraamatuga loomingulisusest ettevõtluses. Tutvustatakse loomingulisuse mõistet üldiselt, õpetatakse, kuidas loomingulisust ära tunda ja arutletakse, millist tüüpi käitumist oma tööelus me üldse peame loominguliseks. Lähemalt uuritakse loomingulist meelt tööelus neuroteadlase pilgu läbi ning antakse nippe ja tehnikaid loomingulisuse arendamiseks. Lisaks tutvustatakse tegevusplaani loomingulise parandamiseks nii isiklikus kui ka organisatsioonilises plaanis. Autor on välja toonud 62 elementi, mis mõjutavad loomingulisust ja mis moodustavad unikaalse nn loovelementide perioodilisuse tabeli. See tabel ongi kogu raamatu ülesehituse loogiliseks raamistikuks. Lisaks teooriale on lähemalt vaadeldud selliseid loominguliseid ettevõtteid nagu Google, Netfix, Pixar, United Nations, Twitter jne. Raamat pakub rohkelt inspiratsiooni ja praktilisi nõuandeid ning on põnev sissevaade loomingulisuse erinevatesse aspektidesse.