Raamatus käsitletakse hankemenetluste läbiviimise strateegiaid erinevate tööstusharude perpektiivis.
Kasulik lugemismaterjal hangete läbiviijatele, kes soovivad oma oskusi täiendada ja omadada hankestrateegiatest uusimaid teadmisi. Raamatus selgitatakse, kuidas tarneahelas riske tõhusalt juhtida ja maandada, hinnata hankefunktsiooni mõjutavaid võtmeküsimusi, arendada oma meeskonda, kuidas tarnija suhteid ja kulusid hallata jne.
Materjal baseerub akadeemilisel teoorial ja seda toetavad illustreerivad juhtumiuuringud reaalajast (Tesco, Tata, Coca-Cola, IMB, BAA jne).
Raamatust saab nii oskused, teadmised kui tööriistad tõhusa strateegia sõnastamiseks ja ümberkujundamiseks püsiva konkurentsieelise saavutamisel.
Vaata saadavust e-kataloogist ESTER