Barrack Kennedy "Retail Marketing Theory in Fashion Retailing Context", 2013 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Barrack Kennedy “Retail Marketing Theory in Fashion Retailing Context”, 2013

Tegemist on uurimistööga, milles vaadeldakse valitud jaekaubanduse turundusteooriaid ja hinnatakse nende rakendatavust moe ja kiirmoe valdkondades.

Jaekaubanduse turundusstateegiad keskenduvad klientide hankimisele erinevat tüüpi kauplustele, kaasa arvatud veebipoodidele. Eesmärk on ligi meelitada võimalikult palju kliente, et tõsta ettevõtte müügitulu. Kasutajate meelitamiseks on vajalik tõhus kliendisuhete juhtimine.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?