Kas arvate, et see raamat räägib äritegemisest Aafrikas? Ei räägi. Raamatu pealkiri on metafoor selle kohta, kuidas ehitada üles ärisid väikese konkurentsiga turgudel. Aafrikas on takosid raske leida ja see tähendab, et Ghanas või Nigeerias Mehhiko restorani asutaval ettevõtjal ei tule rinda pista sama karmi konkurentsiga kui Los Angeleses. Pealkiri aitab selgitada, kuidas autor teenis 1992.–2008. aastatel Kesk- ja Ida-Euroopa endistes nõukogude bloki riikides oma varanduse, alustades eimillestki ja ehitas areneval turul üles suurepärase ettevõtlusportfoolio.
Paul Oberschneider on kogenud iduettevõtja ja kinnisvararahastaja, kes on isiklikult ehitanud üles enam kui 200 miljoni dollari väärtuses firmasid. Alates 1992. aastast on ta aidanud asutada panga laenuosakonda, rajanud hüpoteegifirma ja ehitanud viies Euroopa riigis üles suurima ühe tootemärgi alla kuuluva kinnisvarafirma. Selle raamatuga soovib ta äri alustajaid või kasvatada soovijaid aidata, tutvustades aastate jooksul omandatud õppetunde.