Gaynor Lea-Greenwood "Fashion Marketing Communications", 2013 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Gaynor Lea-Greenwood “Fashion Marketing Communications”, 2013

Moemaastik muutub pidevalt. Uus meedia ja digitaalsed tehnoloogiad on tõstnud moe reklaamimise olulisust. Raamatus uuritakse peamisi aspekte, kuidas moodi tarbijatele reklaamida, alates suhtekorraldusest brändi identiteedi loomise ja toote sihtgrupi leidmiseni, kuulsuste heakskiidust kuni visuaalse turustamiseni. Raamatus on toodud teooria illustreerimiseks hulganisti juhtumiuuringuid. Iga peatüki lõpus on küsimused. Teos on vajalik lugemisvara kõikidele moetööstusega seotud tudengitele.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?