Tim Hughes, Matt Reynolds "Sotsiaalne müük : kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid", 2021 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Tim Hughes, Matt Reynolds “Sotsiaalne müük : kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid”, 2021

Tim Hughes õpetab oma praktiliste näidetega käsiraamatus, kuidas proaktiivselt sotsiaalmeedia kaudu müüki teha ning võimendada seda protsessi usalduslike suhete ja müügivihjete abil, kuidas luua isiklikku brändi, seda kasvatada ja silma paista, kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi ellu viia tulevikus vee peal püsimiseks. Raamatus selgitatakse, millised on olulised muutused ostukäitumises ning pakutakse välja lahendusi muutmaks kliendi ostuotsuseid. Samuti õpetab ta,  kasvatada sihipäraselt sotsiaalset usaldust ja luua tugevat kogukonda, kuidas välja töötada investeerimismudeleid, riske maandada ja tulemuslikult juhtida ning kasutada edukalt erinevaid tehnoloogiaplatvorme.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?