"Product Innovation in the Global Fashion Industry", 2018 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

“Product Innovation in the Global Fashion Industry”, 2018

Käesolevas artiklite kogumikus uuritakse innovatsiooni ülemaailmses pidevalt muutuvas moetööstuses ja seda erinevate juhtumiuuringute kaudu (Geoxx, Nike, Stone Island).

Innovatsioon ei tähenda moetööstuses mitte ainult tehnoloogiaid ja turupõhiseid strateegiaid, vaid ka disainiga seotud uuendusi. Innovatsiooni käsitletakse kolmel tasemel – materjalid, stiil ja tootearendus.

Raamat on mõeldud eeskätt bakalaureuse taseme üliõpilastele, aga ka spetsialistidele, teadlastele ja kõigile teistele, kes otsivad inspiratsiooni ja innovaatilisi ideid ning huvituvad moetööstusest, ettevõtlusest, jaemüügist, brändimisest ja rahvusvahelisest ärist.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?