New York Timesi ajakirjanik Nick Biltoni raamat annab ülevaate Twitteri loomisest ja kasvamisest. Neljal sõbral Evan Williamsil, Noah Glassil, Jack Dorseyl ja Biz Stone’il tekkis idee luua sõnumikeskkond ja iduettevõte. Nii muutsid nad pooljuhuslikult maailma, luues äri, millel on praegu enam kui 300 miljonit aktiivset kasutajat. Edule järgnes sõprade omavaheline võitlus võimu, raha ja kuulsuse pärast.
Bilton on loonud kaasahaarava ja põneva süžeega inimliku loo, milles ei puudu must huumor ja lustakad juhtumised. Raamat pakub kindlasti huvi ka neile, kes ise Twitterit kunagi kasutanud pole. Lisaks sõprade omavahelistele suhetele tutvustatakse ka start-up’i ja idufirmade maailma. See on nagu käsiraamat alustavale ettevõtjale, kelle partneriteks on tema enda sõbrad. Teoses tehakse läbi kõik ettevõtte arengu etapid: ideede otsimine, katsetamine, esimese edu periood, ideede arendamine, organisatsiooni loomine ja kasumliku äri loomise aeg.
Tegemist on igati huvitava ja õpetliku raamatuga julgusest, pealehakkamisest, sihikindlusest ning sellest, mis juhtub sõpruskonnaga, kui mängu tuleb suur raha ja palju võimu.