Käesolev raamat käsitleb jätkusuutlikkust tekstiili- ja rõivatööstuses. Antakse ülevaade järgmistest teemadest:
- ettevõtte sotsiaalse vastutuse (CSR – corporate social responsibility) perspektiivid;
- jätkusuutlike rõivaste koalitsioon (SAC – Sustainable Apparel Coalition) ja SAC-i Higg Index (rõivaste – ja jalatsitööstuse tarneahelas enesehinnangu standard hindamaks jätkusuutlikkust);
- jätkusuutlikkuse meetmed jaemüüjate, tootjate ja brändide kaupa (Adidas, Nike, Gap, H&M jne);
- ökomärgised, märgiste sertifitseerimine;
- juhtumiuuring Vietnami näitel.
Kõikide teemade puhul on põhitähelepanu pööratud just regulatiivsetele aspektidele ja jätkusuutlikkuse standarditele tekstiili- ja rõivatööstuse tarneahelas (eriotstarbelised standardid keskkonna mõjude hindamiseks, sertifitseerimise skeemid jne).
Vaata saadavust e-kataloogist ESTER