Kristen K. Swanson "Promotion in the Merchandising Enviroment", 2016 - Tallinna Tehnikakõrgkool
Search
Close this search box.
Search

Kristen K. Swanson “Promotion in the Merchandising Enviroment”, 2016

Reklaam on müügiprotsessis oluline element, et anda lõppkasutajale selge sõnum toote, brändi või müüja kohta. Varasemates reklaamistrateegiates kasutatud võimalused nagu trükised ning raadio- ja televisioonireklaamid on nüüd integreeritud elektroonilise meedia vahenditega. Käesolev kolmas väljaanne raamatust „Promotion in the merchandising environment“ annab ülevaate reklaami protsessist ja vahenditest, et luua moetööstuses edukas reklaamikampaania.

Autorid toovad välja kolm olulist teemat:

  • integreeritud turunduskommunikatsioon: juhid saavad kombineerida erinevaid lähenemisviise ja võimaldada tootel „rääkida“ samas keeles kõigis meediakanalites;
  • tarbijakäitumise muutumine: tarbijad on muutunud teadlikumaks ja nõudlikumaks ning ei taha enam lihtsalt uut toodet, vaid ootavad rohkem meelelahutust, mis kaasneb enne toote ostmist;
  • kuidas tehnoloogia ja turustuskanalite muutumine mõjutab kommunikatsiooni ja moereklaami tänapäeval.

Vaata saadavust e-kataloogist ESTER

Ava vestluse aken
1
Tuled meile? Uuri siit :)
Scan the code
Tallinna Tehnikakõrgkooli vastuvõtt
Hei! Kas saan aidata?